EduERP vállalatirányítási rendszer
A 2004-ben alakult Educomm humán- és adatkommunikációs területen tevékenykedik. A humán kommunikációs tevékenység alapja a megfelelő
szakembergárda: profi fordítók és tolmácsok bevonásával nyújtjuk nyelvi szolgáltatásainkat. Ezzel szemben az adatkommunikációban az informatikáé, a hardvereké, a szoftvereké a főszerep. Cégünk számos partnere részére fejleszt és üzemeltet saját fejlesztésű, teljesen egyedileg testre szabott vállalatirányítási rendszert. Az EduERP olyan integrált megoldást jelent kis-, közepes és nagyvállalatok számára, amelynek segítségével hatékonyan, egyetlen rendszerben kezelhetik a vállalat összes folyamatát, a külső és belső beszerzésektől a készletnyilvántartáson át a humán erőforrás menedzsmentig.
Miért az EduERP?
- Az alaprendszer fejlesztése 2010-ben indult.
- A rendszert világszerte 4 millióan használják!
- A rendszer az elmúlt 10 évben számos nemzetközi díjat nyert.
- Rugalmasan testreszabható és skálázható.
- Könnyen képes kapcsolódni meglévő rendszerekhez.
- Rendkívül kedvezőek a bevezetési és üzemeltetési költségek.
- Megbízható fejlesztői háttér.
Jelenleg a 11-es verziót ajánljuk, amely rendkívül stabil és gyors.
Nemzetközi referenciák
Missouri Wind and Solar: Efficient Energy Solution Implements Efficient Business Solution
Inproma Improves Clients’ Morale with an Integrated ERP
Waypoint Post Leads the Way in Exporting
Díjak
- 2010 INSEAD Young Innovator Award
- 2012 Highest-ranked Belgian company in the Deloitte Technology Fast50 Benelux (growth of 1,549% in the past 5 years)
- 2012 Bossie Award for the Best Open Source Solution
- 2013 Trends Gazelles Award
- 2013 Linux New Media Award for The Best Open Source solution compatible with European Accounting Systems
- 2013 Bossie Award for the Best Open Source Solution
- 2013 L’Entreprise Prometteuse by Ernst & Young
- 2015 Bossie Award for the Best Open Source Solution
- 2015 Fabien Pinckaers is elected “Top Manager of the year” by Le Soir
- 2018 Trends Gazelle Award – SME category.
Az EduERP-t számos területen használják. Ezek közül néhány
különleges eset, amelyekre büszkék vagyunk:
Metcosped
Metcosped Nemzetközi Szállítmányozó és Logisztikai
Szolgáltató Kft. 2015-ben vezette be a rendszert. Az EduERP többek
között képes a K&H Bank és a Rail Cargo rendszereivel történő
kommunikációra is. A rendszer jelenleg éves szinten több százezer tranzakciót kezel.
No Roaming
A No Roaming Telekommunikációs Kft. 2010 óta használja az EduERP-t. A rendszer folyamatosan kommunikál a Telenor Magyarország és a Nemzeti Adó és Vámhivatal kapcsolódó rendszereivel is. A No Roaming rendszerét már több ezer előfizető használja.
Ensure
Ensure Pénzügyi Szolgáltató Kft. 2012 óta használja az
EduERP-t. A cég biztosítások és káresetek kezelésére használja a
rendszert, amely ilyen módon kiegészíti a biztosítók által központilag
használt Dosszié rendszert. Az EduERP természetesen biztosítja a szükséges
adatcserét is a rendszerek között.
BPC Rendszerház
A BPC Rendszerház Kft. 2017 óta használja rendszerünket. Az informatikai megoldásokat szállító cég nem csak a projektmenedzsmentet, hanem szervereik állapotának nyomon követését is EduERP-ben végzi.
Code Wave
A horvát székhelyű Code Wave j.d.o.o. EduERP rendszerét 2015-ben vezettük be. A rendszer több autópálya üzemeltető (Hrvatske Autoceste d.o.o. és Bina Istra d.d.) rendszereivel kommunikál. Éves szinten több millió tranzakciót kezel és körülbelül 15.000 felhasználót szolgál ki.
Mercedes-Benz Manufacturing Hungária Kft.
Cégünk a kecskeméti gyár partnereként felel a gyárlátogatási rendszer működéséért. 2013 óta a gyárlátogatásokat rendszerünk és munkatársaink segítségével teljes körűen bonyolítjuk is. Mostanáig több tízezer látogató regisztrált a gyár oldaláról elérhető rendszeren keresztül.
Szépművészeti Múzeum
Teljesen testre szabott EduERP rendszer biztosítja a múzeum készletnyilvántartását. A 2018-as nyitással az új rendszer jól vizsgázott. Különösen nagy hangsúlyt kapott a jogosultságok finomhangolása valamint a beépített jóváhagyási mechanizmusok kezelése.
A legnépszerűbb modulok
CRM
Igazán ügyfélközpontú CRM (ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer)
Leadek kezelése, üzletek sikeres zárása és pontos előrejelzések.
Projekt téma
Agilis projektmenedzsment
Gyönyörű. Egyszerű. Nyílt forráskódú.
Gyártás
Gyártás
+ Karbantartás + PLM (termékéletciklus-kezelés) + Minőség
Raktárkészlet szervezés
Maximalizálja
a készletnyilvántartás hatékonyságát
Fejlett online raktár- és készletnyilvántartó rendszer.
Értékesítések
Egyszerű ajánlattétel
szoftver
Személyre szabott árajánlatok küldése
elektronikus aláírással és online fizetéssel.
Számlázás
Egyszerű és gyors online számlázás
Szerződések kezelése, ismétlődő számlák létrehozása,
munkaidő-nyilvántartás, számlázás, gyorsabb fizetés.
Könyvelés és Pénzügy
Rendkívül egyszerű könyvelőprogram
Több eredmény kevesebb idő alatt.
E-kereskedelem
Modern nyílt forráskódú webshop
Gyönyörű termékoldalak. Mobilbarát. Egyszerű.
Hozzászólások
Javítja a munkatársak közti kommunikációt.
Csoportos és privát chat, integrálva az egyes modulokba.
Weboldal építő
Soha nem volt ilyen könnyű weboldalt készíteni
Egyszerű. Mozgatható.
Munkavállalók könyvtára, mappája
Emberi erőforrás menedzsment a modern vállalatok számára
Minden egyben: Toborzás, Értékelés, Költségek, Szabadságok, Jelenlétek.
Kiadás, költség nyomonkövetés
Online költségkezelés
Könnyen kezelhető munkavállalói költségek.
A fenti példákból jól látszik, hogy mennyire sokoldalú a rendszer kommunikációs interfésze. 2019-ben elkészült a Saldo Creator Budget API, amelynek segítségével a könyvelés részére automatizálható az adatok átadása. Így már az államháztartási szervezetek részére is megnyílt az út, hogy folyamataikat EduERP-ben vezessék és a megfelelő adatokat valós időben továbbítsák a könyvelés számára.
A legnépszerűbb ERP rendszerek költségeinek összehasonlítása
bevezetési költsége kb. 100.000.000 Ft
Az Educomm 2011 óta fejleszti a rendszert, melynek első nyilvános változata a v6.1 volt. A jelenleg ajánlott v11 verzió megfelel a kor követelményeinek, támogatja a Python 3.5-ös funkcionalitást. Az alaprendszer fejlesztője egy belgiumi székhelyű, 500 fős vállalat, a rendszer fejlesztését egy 20.000 fős közösség is segíti. Az Educomm 15 éves fennállása pedig garancia a felhasználói SLA-igények megvalósulására. Ha Ön 500 nap múlva úgy érzi, nem elégedett velünk, garantáljuk, hogy találunk olyan fejlesztőcsapatot, amely továbbviszi a projektet és nem kell lecserélnie a már meglévő rendszerét!